Blött!!!

Hej alla! Igår var jag och kollade på när A-laget spelade match i bowlingen, och det gick bra för dem vann. :) Sen var jag hos Helen och Jocke och åt tacos och kollade på Fångarna på foret. Inatt so velvira här med så när hon åkte hem imorse så tog jag en promenad ut till mormor och morfar och lekte med Elin en stund. Sen åkte hon med hem och då lagade vi mat och den var jättegod, senare idag spelade jag bowlingmatch, det gick helt okej, men en bana fungerade inte så det var lite strul, men det gick ju bra iallafall, för vi vann ju. :) Mormor och mamma var med och kollade med sen var det massa andra med. Känns så kul att spela när man har stor publik för då blir man exrta taggad och då går det bättre. :) När man vet att de hejar på en. :) Nu har jag duschat och ätit mat, så nu ska jag fixa med lite sånt som måste göras, läxa bland annat. :)<3

Puss /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0