Everybody changesbut I don´t feel the same

Jo, det är nog faktiskt så att alla förändras men inte jag? It feels like everythings around me has changed, but not me, why? Jag vet inte, och jag känner att jag inte riktigt orkar bry mig just nu, är så mycket nu.

På tal m något annat så hade vi svenska prov idag, så hoppas det gick bra. Men läxorna är inte slut för det, har IOS-prov och engelska glosor tills fredag med. Sen den där nedrans matteboken, som jag snart slänger i väggen.

Var och tränade bowling med Jocke efter skolan, var kul och så fick jag över 600 så är nöjd med det. Nu e jag så trött så nu ska jag  gå och lägga mig, godnatt!
Vi hörs imorgon. Puss /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0