:)

Börjar med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat något sen i förrgår. Men igår var det såhimla mycket med träning och matte och så. Så ursäkta mig! :)

Idag har varit en riktig toppen dag, skoldan var jättebra och vi tävlade på idrotten och allt, toppendag! Sen hämtade min kär mormor mig för ho nskulle skjutsa mig till min APU plats för jag skulle hälsa på där idag, känner att det kommer bli alldeles superbra! :) MIn moster var också med och visade vilken väg jag skulle gå från stationen i Mantorp, vet att Mantorp inte är s stort, men är man typ aldrig där så är det inte så lätt  att hitta heller. :) Nu har jag precis dusckat efter en härlig bowlingträning, nu blir det kvällsmat och "härlig" matte, haha! HA det bäst allihopa! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0