A happy girl

Dagen har varit jättebra, med föreläsning av Martin Lidberg vilket var jätte intressant. :) Tack för hjälpen för att du fått mig att vilja börja träna mer. :)<3 Dagen avlsutades med vollyboll och det var helt okej men fick huvudvärk, vilket känns mindre okej.´Men huvudverk får jag väl av alla läxor som vi har med, orkar inte med det just nu. Matte, Egelska prov, VALEN som ska vara gjorda tills imorgon. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!! Och för er som är intresserade så kan jag ju berätta att till nästa vecka är det: Test i fritidskunskap, Förmodligen matte, för det har vi typ varje vecka annars, så skulle inte förvåna mig om vi hade det då med, sen har vi förmodlingen rapport med och så matteprov. Antar att det mesta kommer nu eftersom vi sedan har APU i tre veckor. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0