MINA VÄNNER

Jani, vad vore livet utan vänner? Mina vänner är jätteviktiga för mig, det är dem som gör mina dagar i skolan, på min fritid och när jag behöver dem som mest. Jag har många kompisar, men för mig är man närmare än vän en vad man är med en kompis. Dem är man mer ytliga med. Jag har typ 3-4 vänner som betydet väldigt mycket för mig, som vet mycket om mig och som jag vänder mig till när jag behöver prata, men det finns kanske 1 eller 2 som betyder allra mest, som alltid finns där. Men jag är glad över de vänner jag har och klagar inte över att jag vill ha fler. Jag har dem jag beöver och dem har en plats i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: sofie

2011-12-22 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0