Måndag

Hej alla glada och icke glada! Måndag igen vilket innebär en ny vecka, snart jullov och vi är ännu närmare jul. Och nu har det allt kommit lite snö med, så nu börjar jag få lite julkänsla lite såhär innan jul, hoppas bara den ligger kvar med. :) Idag var det skola, var riktigt trött imorse, kände att jag ville vara hemma idag, men duktig som jag är så kilade jag iväg till skolan utan problem, en ganska lugn dag.
Imorgon ska vi ha julfest med BF och FK, undra hur det kommer bli? Bra förhppningsvis. :) Sen blir det hem med Jossa och ha julmys. :)

Nu ska jag skriva det sista på Buddhismen, sen ska det skickas in och då har jag bara idrotten kvar. :D

See you! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0