Hej lördag!

Vet att jag har lovat attbörja med lista, men vekan har varit full med aktviteter så därför har jag inte hunnit skriva. Men ska göra det idag. :)

Ställde klockan på nio idag för att jag tänke ta o kolla mig ett avsnitt på julkalendern, men kände att jag ville sova en stund till så sov till tio, sen gick jag upp och åt frukost och nu har ha jag precis duschat. :)

Dagen ser utt att bli följande:
Plugga
Plugga
Plugga
Och om jag hinner hade jag tänkt att det skulle bli lite pepparkaksbak, övningskörning och se Sunes Jul med. :)

Men nu är det bäst att sätta igång om jag ska hinna med allt!

P.s. Hade styrekträning igår på idrotten och resultatet av det blev att jag har träningsverk i ryggen o armar!

See you! :)<3



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0