EN BETYDELSEFULL PERSON

Det finns många betydelsefulla personer i mitt liv, men en av dem är min underbara och fantastiska mormor. Min mormor har stårr vid min sida sen den dagen jag föddes. Hon har sagt åt mig när hon tyckr att jag har gjort fel och när jag har gjort något bra. Jag kan alltid prata med henne när det är något, för jag vet att hon lyssnar. Jag kan ringa henne när som, vilken tid på dygnet det än är så svara hon. Hon bryr sig om allt och alla och har ett hjärta av guld. En gång när jag pratade med henne i telefon så fårgade hon vad jag gjorde, och då svarade jag henne att jag sminkade mig. Då sa hon till mig att du behöver inte sminka dig för du är så fin ändå. En så fantastisk människa som hon är finns det nog nog inte många av. Det är därför hon är så unik och jag är så lyckligt lottad att det är just min mormor. Jag älskar henne av hela mitt hjärta! Ett liv utan min mormor finns inte! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0