Söndag!

Idag är det söndag, o dagen börjades med en god frukost o sedan en bowlingmatch, det gick halvbra men ett helt okej slutresultat. Vi vann ju iallafall. :) Sen har vi varit o handlat lite nu så snart blir det trerätters med soppa, grillat o glasstårta! :)

Förövrigt så vill jag bara säga att jag hade en trevlig eftermiddag i Linköping med Sofie i fredags, blev lite shopping, en tröja, spetstopp, jeans o skor. :) Sen åkte vi hem till Sofie o jag sov där, väldans trevligt må jag säga. På lördags morgonen så gick vi upp runt halv tio o åt en jättegod frukost med rostade mackor, youghurt, vattenmelon o juice! MUMS!!! Sen vid kvart i elva så åkte jag hem o fixade till mig lite innan jag drog ner till stan med mamma, helena o jocke m. familj. Trevligt!
På kvällen blev det kräftskiva hos mina kusiner, dock äter jag inte kräfter men det blev annat gott med! Bilder från helgen kommer senare! :)

Nu ska jag gå o äta god mat! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0