Skänninge marken!

Hej allohopa! Idag blev det med att gå på marken, först med mormor, morfar och mamma. Sedan kom snyggsofie in till mig en stund och då gick vi ett varv. Måste säga att jag är riktigt bra på att fånga gosedjur i klo, FRÅGA ELSA så får ni se!!! Fångade 6 nallar åt henne på ett antal tior o en av de ska heta Jennifer. :)
Har haft två bra dagar på marken, med några bra inköp, men lite ångest för att jag slösat lite pengar, hmm?
Men men, sånt är livet ibland, nu ska jag vila min fötter som gör ont och sedan krypa ner i sängen för att sova lite. Imorgon får vi se vad som händer, inte planerat något speciellt, skulle vara trevligt med en fika om någon har lust, annars blir det kanske bada om vädret tillåter! :)<3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0