Jobb Jobb Jobb!!!

Hej alla min fina bloggläsare. Påbörjar min sista jobbarvecka nu för i sommar, vilket känns skönt. Känner mig lite sliten o ont i örat när jag sväljer, men jobbar o står i för idag fick jag mitt "Preliminära lönepapper" för de tjag jobbade i juli, o med det så känns det ännu bättre när jag kommer få se mitt papper i september, hehe. :)
Iallafall, som sagt jobbar veckan ut, sen är jag ledig o i helgen ska jag iväg på träningscup med bowlingen, ska bli så kul. Sen har jag en liten "hemlig" grej på gång framöver som jag kanske ska göra, men håll er ppdaterade för mer information så kanske det snart kommer lite mer om detta, om det nu blir något roligt av det. :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0