GLAAAD!!!

Idag mår jag bra o idag är jag glad, lalala!!!
Hej hopp på er mina vänner. Idag var min sista dag på jobbet, känns tråkigt men samtidigt skönt på något vis, har iallafall haft ett bra sommarjobb, så för det får jag tacka Jocke som fixade det åt mig. :) O sen får jag tacka mina chefer Andreas o Kristian för att dem e bra, o sen Kjell för att han e så himla rolig, my new friend, sen tackar vi Nedzard resten med för att ni är trevliga. :)

Efter jobbet så åkte jag in med mamma, mormor o morfar till linköping för att hämta min nya säng som hade kommit, sen tog vi  ett varv på ikea med o köpte lite, ett paraply bland annat, det går väl åt i detta väder? :) O ett par nya turkosa bowlingsnören till mina bowlingskor! :)
När vi kom hem så kom jocke med o hjälpte till o bära lite, sen så åkte vi till bowlingen för att höra oss vid lite om cupen imorgon, ska bli kul. :) Så i detta Sverige väder eller va vi ska kalla det så köpte jag med mig lite mat från donken. :)
O nu har jag fixat de sista med sängen o bäddat o grejat, så nu ska jag väl ta o göra något vettigt o ladda batterierna inför imorgon, då gäller det att vara på topp o spela bra. Lite kortspel med mamma får det nog bli! :)<3

Puss

 Intyg o en hel del godis från jobbet som tack för i sommar, INTE ILLLA det inte. :)

 HJÄLP!!!  Katten hjälper mig o bädda genom att bita sönder mina sängkläder, hehe. Putte då! :)

 Men såhär blev iallafall resultatet av sängen med Måns hjälp till bäddningen, vi är helt klart NÖJDA! Eller hur Måns? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0