Detta kan man göra när man inte har något att göra...

Namn: Jennifer Maria Olofsson

Ålder: 17

Familj: Bor med mamma o min katt Måns.

Vän: Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tycker att en vän för mig ska visa att den verkligen är en vän. En vän känner man mer på djupet o man kan prata med den om allt o man ska kunna lita på den, o sen hoppas jag ju såklart matt den känner lika dant för mig. En kompis för mig är med en person som man känner ytligt o som man kanske träffar någon gång o tar en fika med.

Intressen: Mina intressen är framförallt bowlingen, den preoriterar jag jättemycket och det är verkligen något som jag vill satsa på, som jag vill kunna bli riktigt bra på. Förövrigt tycker jag om att vara med mina vänner, o gå på stan o shoppa! Kläder o skor framförallt! :)

Klädstil: Min klädstil är nog inte så speciell, jag trivs i jeans o tights med någon topp/tunika till.

Skola:
Jag trivs i skolan, just nu går jag på barn o fritidsprogramet. Om jag fick välja så skulle jag nog helst vilja börja jobba, men i dagens tider så måste man ju nästan ha gymnasieutbildning/universitetsutbildning för att kunna få ett fast jobb. helst skukle jag vilja jobba som förskolelärare, kurator/socionomd. Men några andra tankar som jag haft är, polis, affärsbiträde eller frisör. Tycker även det är kul att hålla på med naglar, men med tanke på bowlingen så finns inte möjligheten att fixa med dem så mycket.

Framtid: I framtiden vill jag ha ett bra jobb som jag trivs med, familj som består av man, barn, hus o något husdjur, sen vill jag ha husvagn. Underbara vänner som man kan umgås med på sin fritid, o så hoppas jag att jag fortfarande kan hålla på med bowlingen. :)

Pengar: Just nu så har jag studiebidraget som är på 1050:- varje månad, men nu i sommar när jag jobbat en hel del så har jag lite extra. :) Men annars tycker jag att studiebidraget är lite för lågt, kanske bör höjas med ca 300:-. :)

Detta får bli dagens vill ha:  :)





Även rosa o blå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0