Sunshine!

Hej alla glada och soliga människor! Vilket härligt väder det har blivit ute hörrni! :) Soligt och varmt! Okej, försökte sprda lite vårkänsla  där, hoppas det hjälpte lite. :)
Har inte varit inne här så mycket men det är läxor och sådant som gått före och om det varit så att ni vill höra lite mer av mig så finns ju facebok! :)

Men iallafall så är saker och ting bra just nu, varmt och skönt ute. :) Lite saker som har hänt är: Sommarjobbsmöte igår, min moster fyllde även år, sen spelade jag korpen med Jocke för att hans bror var tvungen att jobba över, så då får man ju vara snäll och ryka in. :) Mina kusiner är även här från Göteborg, kul. :) Sen idag var jag på min apu plats och hälsade på, var jättetrevligt! :) Längtar så OTROLIGT mycket till tävlingen på fredag med som Jocke och jag ska spela, är en påsktävling i bowling, hoppas det går bra, sen ska jag spela på måndag med, sla bli jättekul, då är det en mixtävling som gäller. :)

Nu ska jag njuta vidare av det härliga vädret, ha det  bra så hörs vi! :)<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0