Happy girl!

Hej alla min fina vänner där ute! Inte varit här på ett tag men nu ska jag försöka göra min blogg lite updataerad igen så ni har något att göra om dagarna, hihi. :P Men iallafall, så är livet br just nu, många bra saker har hänt och är på G.

Vi kan börja med att jag spelade rikitgt bra på min bowling träning i torsdags och hade 740 efter fyra serier, vilket är nytt rekord, och en av serierna var 213 så det var nytt serierekord med. :)
Igår  sov jag hos helena och de, då bakad jag ckoladbollar som jag ska bjuda på och så fick jag frukost på sängen idag (fast jag inte fyller förens imiorgon). Me happy! :)
Sen idag har jag varit i Karlskoga hela daen för att kolla på duktiga pojkar som har kvalat och vunnit i bowling, så om de vinner nästa helg blir det Alsvenskan för dem till hösten, duktiga grabbar! Jocke spelade jättebra och fick över 800 i båda och vart bäst i en match. :)
Sen fyller min lilla gulliga kusin Elvira år idag med, hon blir hela 6år så grattis till dig.
Och imorgon ör det min dag, då jag fyller 17år. :)
Sen på fredag är det Ullared som gäller, shopping i högsta hugg!
Sen är det påsklov och då är det bowlingtävling som gäller med Jocke, två stycken till och med, ska bli så himla kul, längtar redan. :)

Så nu vet ni vad jag gör ett tag fram över, ha det bäst! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0