I thinking about you

Hej! Kom hem från bowlingen för en stund sen. Tycker det blir lite framsteg för mig och Matilda för varje träning om jag får säga det själv. Det är ju bra att vi har en så bra tränare. :) Det händer även ibland att Emilia och Amanda också gör framsteg vilket också är bra.
Och vet ni?! När jag kom hem från träningen så hade min fina mormor varit här med hennes goda brödbullar, LOVE IT!
Nu har jag iallafall duschat, så snart blir det att äta lite mat och sen blir det att PLUGGA på svenska orden till provet imorgon. Sen är det ju IDOL såklart, det får vi ju inte missa. Sen tror jag faktsiskt att det blir ett avsnitt av "Kungarna på Tylösand" med, för missade det när det var på Tv,n igår.
Vi hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0