I thinking about you

Hej! har sett på Idol och lite på Robert Gustavsson. Sen har jag målat naglarna med och den här gången blev det ceris eller hur det nu stavas. :) Kom att tänka på att Matilda och jag sågs för sista gången idag på ett tag. Imorgon är jag ledig från skolan och sen på lördag åker hon iväg och solar och badar och har det bra. Sen börjar vår apu på måndag med som håller på i tre veckor framåt. Så kommer sakna dig min fina och bästa vän. Vi får ses när du kommer hem. :)
Men det ska iallafall bli kul att ha apu i tre veckor, mysigt att tillbringa dagarna med små söta barn. Så det blir bra. :) Nu ska jag fixa iordning lite och sen se vilka som går vidare i Idol. Sen är det nog faktiskt sängen som gäller.
Ha det så bra. Vi hörs. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0