I can do it!

Hej alla fina där ute. Ledsen att jag inte bloggade igår, förutom ett kort litet inlägg, men det fann tyvärr ingen tid. Men efersom vi fick sluta tidigare igår så drog min fina mildamatilda och jag ner på stan och fickade på Gusto. Spenderade säkert tid där i tre timmar eller något och pratade om allt och ingenting.

Ex: m: de ska säkert gå och kissa i kors..
j: aa, undrar om kiss-strålarna träffar varandra då och om det blir nån typ kemisk reaktion då..
m: hahaha aa..
tyst ett tag...
j: men iochförsig så är väl allt kiss likadant!?
m: ja, för allt kiss luktar så jävla äckligt!

Haha, man kan ju undra om allt fungerar som de ska i våra hjärnor. Men tack för en underbar fikastund min fina! :)<3 Efter att vi hade fikat så hjälpte Jocke mig att fixa stödet på min cykel så att det funka, tur jag har dig! :) Seare blev det idol, och jag säger som dig Matilda: AV ALLA TUSEN SOM SÖKER FRÅN VARJE STAD FÅR MAN SE TYP TIO?! MAN BORDE FÅ SE FLER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0