Hej!

Idag var det skola och dagen slutade med att vi hade samhällsprov, kändes som att det gick ganska bra, så vi får hoppas på det med.
Efterskolan så drog jag till APU-platsen och hälsade på. Verkade riktigt bra där, och alla gullaiga så barn, så kommer nog trivas bra. Efter det så åkte jag till Lundbyhallen och sen till Hemmakväll för att köpa godis. När jag kom hem så gjorde jag klart min engelska läxa och min bästa vän Matilda kom till mig med och installerade office-program åt mig så snäll som hon är.
Sen drog vi på bowlingträning, gick ganbska bra hade nästan 600 poäng så det kändes bra.
Nu sitter jag här och har precis duschat och ätit mat så nu blir det att bara ta det lungt och kolla på Idol.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0