Home!

Hej! Som ni kanske märkt så har jag inte skrivit här på några dagar, och det är för att jag har varit och hälsat på mina kusiner i Göteborg. Vi har hunnit med en hel del faktiskt. På fredagen åkte jag dit och på kvällen tog vi det lungt och kollade på Idol. På lördagen var vi först på simskola och sen åkte vi till Kungsmässan och kollade lite, klänningen som jag skule köpa var slut, och det var den även på nätet så det var ju lite synd. Men vi lunchade iallafall på McDonalds.
I söndags var vi i Ullared och shoppade lite julklappar och så, när vi kom fram var det kö ända till parkeringshuset, ni som varit där de senaste åren vet hur lång kö det var.
Igår var vi på IKEA och skopunkten, fick ett par skor i julklapp av min moster, lite tidigt kanske men man vet ju aldirg när den första snön kommer.
Idag kom jag hem och då hämtade min fina mormor mig på stationen och så följde jag med henne hem och åt mat. Nu är jag hemma och har packat upp mina saker, så nu ska jag ta det lungt och vila lite tror jag, är ganska trött och sen ska jag väl göra lite läxor med.

Se där, nu fick ni lite att läsa om de senaste dagarna. Det var väl bra?
Ha det så bra! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0