Hej!

En kort och bra dag i skolan idag om jag ska fatta mig kort. Efter skolan så följde jag med Matilda hem, då gick vi till stan en snabbis och efter så gick vi ut med Rut. När vi kom in gjorde min fina varm choklad och så rostade vi mackor och satt i köket med tända ljus och pratade. MYSIGT, kunde inte bli en bättre eftermiddag, var en av de bättre på ett tag. Sen var det bowlingträning och det gick ganska bra. Jocke hkälpte mig lite som tur var. När jag kom hem så duschade jag och nu har jag ätit så nu sitter jag här med läxan igen som ska skcias in annan kvällens slut. Kanske blir att kolla lite på TV med. Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll. :)
Ha det så bra! Vi hörs imorgon. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0