A monday morning.

Hej! En snöig dag som denna började vi skolan klockan nio eftersom det inte blev någon mässa i Göteborg pga vädret. Slutate klockan tolv med så det var ju skönt det. Var på McDonalds med Emmsi också.
var i bolwinghallen med, och vet ni, till dagens överraskning så låg det ett klot ch väntad på mig där uppe som troligtvis kommer bli mitt imorgon, är man glad eller? Japp! Men det blev ingen träning idag eftersom jag är så hes och hostar. Och nu har jag kommit hem och duschat, så nu ska jag väl sitta här en stund och sen se på tv. Halsen är inte på topp om man säger så, så det blir väl att dricka något varmt framför Tv,n och krypa ner under en filt.
En sak till: Är så glad att jag har så fina vänner. :)
Ha det så bra! Vi hörs imorgon! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0